Vodafone Romania lanseaza ON, revista de divertisment si lifestyle pentru tineri. ON
a fost creata din dorinta de a le oferi tinerilor informatii care sa le
satisfaca pasiunea pentru tehnologie, telefoane mobile si gadget-uri de
ultima ora. In plus, ON abordeaza si alte subiecte de
interes pentru tineri, din muzica, sport, divertisment, inclusiv
povesti de succes, sfaturi utile si concursuri. Cu o grafica atractiva si un continut editorial original, revista ON
va aparea trimestrial, in 100.000 de exemplare, si va fi distribuita
gratuit in magazinele Vodafone Romania din toata tara, precum si in
scoli, universitati si camine studentesti. "Ideea de a crea o revista inedita pentru tineri a aparut acum mai bine de 6 luni. ON este un concept original care reflecta preocuparile si aspiratiile tinerilor. Ne dorim ca revista ON
sa transmita esenta brandului Vodafone, "Traieste fiecare clipa", un
slogan care exprima entuziasmul, pasiunea si bucuria tinerei
generatii", a spus Lars Koester, Chief Marketing Officer, Vodafone
Romania. Pentru pasionatii de tehnologie, revista ON
aduce ultimele noutati in materie de gadget-uri, cele mai noi modele de
telefoane pentru cei care indragesc jocurile pe mobil si "surprizele"
producatorilor de telefoane mobile pentru cei care isi doresc un model
cu functionalitati multiple, de la muzica si fotografie, pana la acces
la Internet. Conceptul de "street art", show-ul incendiar al celebrilor
Black Eyed Peas la Bucuresti, TV online - o noua minune a Internetului,
cum si-au recastigat romanii locul in UEFA Champions League sau cum a
reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige Leul de Argint la
prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival sunt doar
cateva subiecte speciale care pot fi citite in primul numar al revistei. Cele mai importante articole din fiecare numar vor fi prezentate pe scurt in sectiunea online de pe site-ul nostru, la www.vodafone.ro/on.
|