Astazi, Vodafone Romania lanseaza noul program de loialitate pentru
clientii serviciilor pe baza de abonament, numit "Vodafone pentru
Tine". Noul program de loialitate aduce abonatilor Vodafone avantaje
unice care recompenseaza atat vechimea in retea, cat si valoarea medie
a facturii.
"Am dorit sa rasplatim loialitatea clientilor nostri
prin beneficii sporite, acodate atat in functie de numarul de ani
petrecuti in reteaua Vodafone, cat si in functie de gradul de utilizare
a serviciilor noastre. De exemplu, un client cu o factura medie de 20
de Euro si 6 ani vechime in retea se va califica in aceeasi grupa de
loialitate ca si un client care are 6 luni vechime si o factura de 60
de Euro. Ambii vor primi acelasi bonus lunar de loialitate, de 60% din
punctele acumulate pentru valoarea facturii. In acest fel, fiecare
client va avea posibilitatea sa acumuleze mai multe puncte de
loialitate, care pot fi transformate in beneficii concrete, cum sunt
telefoane si accesorii la preturi promotionale sau chiar gratuite,
minute in retea, extraoptiuni sau reduceri la factura", a spus Liliana
Solomon, CEO Vodafone Romania.
Programul "Vodafone pentru Tine"
include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de
vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe
ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Incepand cu data de
facturare din 23 ianuarie 2008, clientii Vodafone Romania vor fi
informati individual cu privire la segmentul din care fac parte. De
asemenea, clientii Vodafone vor avea la dispozitie un numar special,
*299, la care pot apela gratuit de pe telefonul mobil, pentru
informatii suplimentare despre noul program de loialitate.
Cu
"Vodafone pentru Tine", abonatii Vodafone beneficiaza de puncte de
loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza:
10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60%
bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.
Aceste puncte suplimentare reprezinta un bonus de loialitate care se
adauga punctelor de baza. Punctele de baza se calculeaza in functie de valoarea facturii precedente, dupa formula 3 x valoarea facturii
(in Euro, fara TVA). De exemplu, pentru o factura de 20 de Euro,
abonatul Vodafone primeste 60 de puncte de loialitate. Daca abonatul
respectiv se incadreaza in categoria Gold, el va primi 60% bonus
suplimentar, adica inca 36 puncte de loialitate, avand un numar total
de 96 de puncte lunar. Astfel, pe parcursul a 12 luni, abonatul va
acumula 1152 de puncte de loialitate, in valoare de 11,52 Euro.
In
acelasi timp, Vodafone Romania continua sa acorde minutele lunare
gratuite pentru vechimea in retea: 30 de minute pentru abonatii aflati
de peste 3 ani in retea, 20 de minute pentru clientii Vodafone de peste
2 ani si 10 minute pentru cei care sunt in reteaua Vodafone de 1 an.
Clientii Vodafone isi pastreaza punctele de loialitate acumulate pana
in prezent si pot beneficia de ele in continuare.
Cu punctele de
loialitate, abonatii Vodafone pot achizitiona oricand telefoanele
aflate in portofoliul nostru, la preturile oferite in cadrul noilor
promotii de achizitie, pentru contractele semnate pe 2 ani. Astfel,
utilizand punctele de loialitate acumulate, clientul existent poate
plati mai putin pentru un telefon nou (mergand pana la telefon gratuit)
decat clientul nou venit.
Telefoanele din programul "Vodafone
pentru Tine" pot fi achizitionate de la orice magazin Vodafone, orice
distribuitor autorizat, sau chiar prin intermediul serviciului de
Relatii cu Clientii, telefonul urmand sa fie livrat prin curier.
Pentru
clientii business, "Vodafone pentru Tine" aduce o segmentare similara
in cele 4 categorii - Business Red, Business Silver, Business Gold si
Business Platinum - exclusiv in functie de valoarea facturii. Clientii
business beneficiaza, pe langa punctele de loialitate de baza, de un
bonus lunar in functie de segment - 20% pentru clientii Business
Silver, 30% pentru clientii Business Gold si 40% pentru clientii
Business Platinum - si de un bonus anual in functie de segment si de
vechimea in retea.*
In plus, clientii business ai Vodafone au la
dispozitie Serviciul de Relatii Clienti Business, care poate fi apelat
gratuit la numarul *221. De asemenea, pentru orice solicitare, fiecare
client Business Gold si Business Platinum beneficiaza de suport
personalizat din partea unei echipe dedicate.
|