Mai multi clienti Romtelecom au sesizat compania in ultimele zile ca
persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajati ai Romtelecom,
au incercat sa-i insele, asigurandu-i ca pot intra in posesia unor
premii substantiale daca achizitioneaza cartele reincarcabile si
transmit codul corespunzator acestora.
Concret, clientii Romtelecom reclama ca au fost sunati si anuntati ca au
castigat prin tragere la sorti premii consistente in bani sau produse
electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promotii.
Pentru a intra in posesia premiilor, celor sunati li se cerea sa cumpere
cartele GSM reincarcabile si sa trimita codurile de reincarcare la un
numar de mobil sau intr-un plic, la o adresa postala.
Compania isi informeaza clientii ca nu are in derulare nicio promotie
care se desfasoara in aceste conditii, ca aceste cereri facute in numele
Romtelecom sunt o inselatorie, si ii sfatuieste sa nu raspunda la astfel
de cerinte venite din partea celor care incearca sa foloseasca in mod
fraudulos numele companiei.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe langa Tribunalul
Bucuresti si a cerut sa fie cercetata folosirea frauduloasa a numelui
companiei. Recomandam pe aceasta cale persoanelor prejudiciate sa
formuleze o plangere catre organele de politie in vederea identificarii
si tragerii la raspundere a persoanelor vinovate de aceasta inselaciune.
Conform Codului Penal, infractiunea de inselaciune se pedepseste cu
inchisoarea”, a declarat Cristina Popescu, Director Relatii
Publice, Romtelecom.
Promotiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe
site-ul www.romtelecom.ro, in
magazinele companiei sau la 930 – numarul de relatii cu clientii care
poate fi folosit gratuit din reteaua Romtelecom.
|