Numarul planurilor tarifare se reduce de la sapte la cinci: Start,
My Time, My Group, My Orange si Music. In ce priveste tarifele, Orange
ofera cele mai mici tarife pentru destinatia nationala favorita - 8
centi - si un tarif de 10 centi pentru apelurile in interiorul retelei.
Clientii cu vechime in retea isi pot alege un numar magic din retea cu care pot vorbi cu 1 cent/minut oricand.
De asemenea, la reincarcarea contului PrePay cu valoarea minima de 4
EUR, clientii Orange primesc 10% din valoarea reincarcata, acesta fiind
cel mai mare bonus oferit de un operator de telefonie mobila din
Romania.
„Prin
rearanjarea intregului portofoliu de produse PrePay ne–am propus sa
atingem doua obiective: sa simplificam planurile tarifare si sa oferim
preturi mai bune. Aceste schimbari sunt in conformitate cu noua viziune
de brand „together we can do more” a spus Ana Niculae – Consumer
Division Manager.
Orange acorda o atentie deosebita nu
numai calitatii serviciilor si acoperirii retelei ci si mediului
inconjurator. Astfel, odata cu noul portofoliu PrePay se lanseaza si
un design nou al pachetului. Pentru a reduce impactul activitatilor
companiei asupra mediului, ambalajul pachetului Orange PrePay este
produs acum din carton reciclat si reciclabil.
Reinnoirea
serviciului PrePay se relizeaza nu numai la nivelul produsului, ci si
al comunicarii. Astfel, Orange Prepay lanseaza cu aceasta ocazie si o
noua platforma de comunicare conceputa de catre agentia Publicis
Conseil, Paris, in linie si ea cu noua viziune a Grupului „together we
can do more”.
Clientii care doresc sa achizitioneze noile produse
PrePay au la dispozitie si magazinul on-line Orange Web Shop, unde
gasesc pachete PrePay, credit, telefoane, accesorii si materiale
promotionale.
|