Orange lanseaza in premiera in Romania un serviciu care ofera
clientilor sai posibilitatea de a-si personaliza tonurile de asteptare
pe care le aud cei care ii apeleaza.
Tonurile de asteptare sunt fragmente originale de melodii sau alte
sunete, insotite de tonul standard, pe care le asculta cei care
apeleaza, in timp ce asteapta sa li se raspunda la telefon.
Serviciul permite un grad inalt de personalizare a tonurilor, care
pot fi setate sa fie auzite in functie de apelant sau de un anumit
moment al zilei. De exemplu, un client Orange poate alege un ton de
asteptare pentru prieteni si un ton distinct pentru familie sau poate
activa mai multe tonuri de asteptare pentru acelasi apelant si poate
alege intervalele de timp in care acestea vor fi ascultate de cei care
il suna.
Un client Orange poate achizitiona pana la 15 tonuri pe care le
poate pastra in albumul personal si seta oricand din momentul in care
le-a cumparat. Serviciul Tonuri de asteptare este compatibil cu orice
model de telefonul mobil. Tariful lunar pentru utlizarea serviciului
este 0,25 euro, iar in prima luna acesta este gratuit.
Pasii pentru activarea serviciului si setarea Tonurilor de asteptare sunt urmatorii:
- activarea serviciului Tonuri de asteptare prin Self Care (*100#), prin sectiunea Web Care din pagina www.orange.ro sau prin apel la Serviciul Clienti;
- cumpararea unui Ton de asteptare din catalogul accesibil in
portalul wap Orange World, prin apel la 343 (0,03 EUR/min.) sau prin
mesaj scris trimis la 342;
- setarea Tonurilor de asteptare prin intermediul portalului Orange World sau prin apel la 343.
|