Orange a anuntat astazi o noua viziune si campanie globala de brand,
care reflecta transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali
ai comunicatiilor digitale. Viziunea, exprimata prin afirmatia
“together we can do more”, va fi pusa in aplicare in cadrul celei mai
mari campanii mondiale integrate care va fi lansata pe pietele din
toata lumea, incepand cu Marea Britanie, pe 5 iulie 2008.
La
baza acestei viziuni sta ideea ca astazi traim intr-o lume digitala in
care bariera dintre oameni si locuri este din ce in ce mai putin
perceptibila. Acest lucru schimba modul in care oamenii interactioneaza
in societate si ne permite sa impartasim idei si sa colaboram pentru a
realiza impreuna mai mult decat am putea singuri. Pionier in tehnologia
digitala, Orange a acceptat aceasta provocare. Orange exista in primul
rand pentru a uni oamenii. Orange creeaza si incurajeaza relatiile
dintre oameni, iar acestea stabilesc cine suntem astazi si ce putem
deveni sau realiza in viitor.
Campania, creata pentru
Orange de Publicis Groupe si executata de Fallon, va incepe in Marea
Britanie pe 5 iulie 2008, iar in Elvetia, Polonia, Romania, Franta,
Slovacia, Spania, Africa si Orientul Mijlociu in lunile urmatoare.
“Brandul
Orange a fost initial creat pentru o singura tehnologie prezenta pe o
singura piata - telefoanele mobile in Marea Britanie”, a declarat
Carolyn Mille, Senior Vice President, Brand and Communications Orange.
“Astazi, 14 ani mai tarziu, brandul se bazeaza pe o gama de tehnologii
(internet, continut, TV) si deserveste clientii din 26 de tari si
culturi foarte diferite. Datorita serviciilor globale, Orange are
operatiuni pe majoritatea pietelor din lume. Incepand din 2006, Orange
a fost brandul principal al France Telecom si include acum servicii de
comunicatii mobile, internet si TV, plus continut asociat cu cele trei
platforme. Cu toate aceste schimbari, brandul nu si-a pierdut din
forta, ramanand fidel valorilor sale care au devenit si valorile
intregului grup. Noua viziune a brandului ne permite sa comunicam tot
ceea ce inseamna Orange acum.
France Telecom are 170 de
milioane de clienti, dintre care 120 de milioane sunt clienti Orange.
Orange s-a situat pe locul al 50-lea in clasamentul celor mai valoroase
branduri in studiul privind brandurile globale, intocmit recent de
Millward Brown, in crestere cu 17 pozitii comparativ cu studiul din
2007.
“Pentru a sustine cat mai bine aceasta marca
exceptionala si a asigura succesul noii misiuni si a campaniei de
brand, Publicis a alcatuit un grup cu cele mai bune agentii publicitare
din retelele afiliate, acoperind astfel toate tarile unde Orange isi
desfasoara activitatea” a declarat Maurice Levy, Chairman si CEO,
Publicis Groupe.
|