Viitorul publicitatii se va deplasa din media traditionala catre new media, publicitatea online si publicitatea pe telefonul mobil. Pe langa avantajele oferite de noile medii de promovare, precum costuri considerabil mai scazute, eficienta mai ridicata si o targetare directa a publicului tinta, Internetul a cunoscut in ultima perioada un avant considerabil exprimat prin numarul in continua crestere al utilizatorilor dar si al interesului acordat de publicitari acestuia.
In acest sens gigantul Google a lansat un nou serviciu de publicitate pentru telefonul mobil, AdSense Mobile Search. Serviciul va permite publisherilor din mediul Internetului adresat telefoniei mobile sa implementeze reclamele Google, varianta adaptata a clasicului AdSense pentru webmasteri. Pagina cu cautari si rezultate va fi gazduita de Google, in timp ce customizarea paginii va putea fi realizata de utilizator.
Daca va doriti sa testati varianta Google AdSense Mobile Search beta, puteti accesa adresa blogului oficial al Google si pentru inregistrarile efectuate pana pe 13 februarie inclusiv, puteti fi castigatorul unei invitatii la seminariile Google organizate la Barcelona in cadrul Mobile World Congress 2009.
|