COSMOTE lanseaza astazi prima editie romaneasca a revistei trimestriale Identity Communication (I.C.), o
publicatie de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor. COSMOTE
este prima companie privata care intreprinde un astfel de proiect
inedit pe piata.
Revista va fi distribuita gratuit
prin reteaua magazinelor COSMOTE si ale partenerilor sai, precum si
intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri.
Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca
distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase
din Romania.
In cele 100 de pagini color, revista I.C. abordeaza
teme de interes pentru tineri, tratand subiecte atat din mediul
international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la
cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente
culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber. Pe langa
acestea, sunt incluse si materiale pe teme care incearca sa
responsabilizeze generatiile tinere asupra problemelor mediului
inconjurator.
Prima editia cuprinde articole despre celebritati
internationale precum Leonardo di Caprio, Jamie Fox, Gwen Stefani, dar
si despre modele ale societatii romanesti: Leonard Doroftei si Cristian
Mungiu.
“I.C. este o revista de calitate, dezvoltata din
perspectiva intereselor si necesitatilor tinerilor de astazi, care ne
aduce mai aproape de noua generatie din Romania. Lansarea ei pe aceasta
piata vine ca urmare a succesului publicatiei in Grecia si in Bulgaria,
unde
s-a remarcat ca un bun instrument de comunicare cu tinerii“,
declara Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing si Comunicare al
COSMOTE Romania.
Proiect al Grupului COSMOTE, publicatia este
editata si realizata sub coordonarea Diviziei de Marketing si
Comunicare a COSMOTE de catre agentia de publicitate
McVictor&Hamilton, o agentie cu sediul in Grecia, cu o experienta
bogata in domeniul editorial.