Orange, compania de telecomunicatii care a lansat primul program de
loialitate pe piata romaneasca, in anul 1999, ofera mai multa valoare
si o combinatie unica de beneficii clientilor sai fideli, incepand din
29 septembrie.
Noul program de loialitate aduce beneficii diferentiate in functie de necesitatile clientilor Orange cu abonament: Orange Thank You pentru persoane fizice si Orange Thank You Business pentru companii.
Vechimea
abonamentelor clientilor Orange este recompensata pentru prima oara cu
posibilitatea alegerii unor numere magice si companii favorite cu care
clientii persoane fizice, respectiv companiile, comunica la tarife
preferentiale. De asemenea, clientii fideli Orange primesc in
continuare minute nationale si minute aniversare.
In
functie de vechimea in retea, abonatii Orange persoane fizice isi pot
alege pana la 3 numere magice cu care vorbesc la tariful de 1
eurocent/minut (fara TVA).
Loialitatea clientilor
business este rasplatita cu beneficii din ce in ce mai mari in functie
de numarul de ani petrecuti in reteaua Orange. Astfel, companiile pot
avea pana la 5 companii favorite cu care pot comunica la tariful
preferential de 3 eurocenti/minut (fara TVA). In plus, fiecare client
business beneficiaza de reduceri de pana la 70% la valoarea facturata a
convorbirilor intre abonamentele companiei, in functie de vechimea
abonamentului in retea.
In functie de valoarea
facturii, clientii Orange, persoane fizice sau companii, primesc
beneficii personalizate pe trei segmente valorice: Silver, Gold sau
Platinum. Fiecare categorie cuprinde un set distinct de beneficii
precum puncte Thank You, telefoane la preturi speciale, cartele PrePay
cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fara TVA), minute in
retea, mesaje scrise nationale, minute internationale si minute pentru
apelurile primite in roaming.
Toti clientii Orange
primesc pachetul de beneficii Plus daca achizitioneaza un telefon la
pret Thank You si isi prelungesc contractul de abonament cu 24 de luni.
Acesta contine beneficii suplimentare, cum ar fi cartele PrePay, minute
in retea, mesaje scrise nationale, minute internationale, minute pentru
apelurile primite in roaming sau reduceri la telefonul lunii, in
functie de tipul de abonament (persoana fizica sau companie) si de
segmentul valoric in care se incadreaza fiecare (Silver, Gold sau
Platinum) .
“Programul Orange Thank You a fost
imbunatatit in urma analizarii atente a cerintelor si necesitatilor
clientilor, identificate prin intermediul studiilor de piata, astfel
incat beneficiile sa fie cat mai relevante pentru clienti si sa fie
adaptate valorilor brandului Orange.
Orange are acum un program
de loialitate amplu care acopera necesitatile fiecarei categorii de
clienti, incepand de la un mai bun control al costurilor pana la
achizitia de produse la preturi speciale”, a declarat Thierry Millet,
Director Comercial Orange Romania.
|